dagens! (bästa på länge)

IN 
lunch (grönsakssoppa och flatbröd) + ca 130 kcal
middag (fralla med tomat, rödlök och några skivor ost) vet inte riktigt men gissar på + ca 300 kcal
annat (cola zero + tuggummi) + 10 kcal 
totalt: + 440 kcal 

UT
promenader (totalt 145 minuter) - 756 kcal
shopping (90 minuter) - 705 kcal
totalt: - 1461 kcal 

totalt: - 1021 kcal !!!! :))))))))

egentligen hade jag kunnat skippa bröd till middagen och tagit något mer kalorifattigt,
men jag tyckte att jag äntligen förtjänade det. 
annars är jag jättenöjd med min effort idag. 
hoppas att det märks av bra imorgon!

ni är många som läser, men ni är få som kommenterar.
lämna gärna ett litet spår, jag bits inte så mycket ;) 

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?