dagens in/ut

IN 
halv subwaymacka (med bara grönsaker och ost) + 229 kcal
varma koppen (svampsmak) + 110 kcal
liten bit baguette med ost + 82 kcal
crème fraishe (fetaost & soltorkade tomater, 14 %, två msk) + 51 kcal 
redbull sugarfree (3 st) + 30 kcal

UT
utförsåkning (slalom) - 651 kcal
promenad (kort, 15 min) - 82 kcal 

totalt: - 231 kcal 

ÄNTLIGEN MINUS IGEN! 



♥ kommentarer på inlägget:
V säger:

Självklart, finns för dig! :) jag håller ju på att sluta med godiset nu och jag har NOLL självdisciplin och förut stog godisskåpet öppet (antagligen jag som öppnat det) och så bara bestämde jag mig för att stänga det och gå iväg. Det låter som världens enklaste grej men för mig var det jättestort och jag vill hjälpa dig & er att också komma över och bli stolta :) kram

klockan 01:01:45, den 2012-02-03.
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
hanna säger:

sv: Jag brukade använda en sax innan, men vet inte varför jag slutade. Vet inte hur man får ut rakbladen så kan inte använda det.

klockan 01:43:00, den 2012-02-03.
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?