Take a sad song and make it better

Idag har jag promenerat lite, åkt buss, varit på min "utbildning", shoppat, gått liiite till, njutit av solen, åkt hem igen och ätit pastasallad. 
Hittade en monokini, en topp och ett linne på h&m, bara 300 spänn totalt, score. 
DOCK så är jag inte tillräckligt smal för monokinin ännu, och nu är det min främsta motivation att kämpa för att se bra ut i den.

Dålig webcam-bild på monokinin (ser mer fabulous ut irl)
och toppen (fåglar och fjädrar, superbekväm!)
Planen för resten av kvällen är att göra klart bröllopsinbjudningar (så jäkla sent ute med dem, lol), 
samt att försöka göra en vattentät planering för min viktminskning.

Hoppas ni har en fin kväll!

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?