Ny månad, nya mål, nya tag.

Första maj, perfekt tillfälle att göra en ordentlig omstart. 
Jag är trött på att vara så stor som jag är, och ingenting ska få förstöra min viktnedgång nu. 

Startvikt 1 maj: 62,6 kg.
Viktmål för maj;
7 maj: 61,0 kg.
14 maj: 59,9 kg.
21 maj: 58,8 kg
28 maj: 57,7 kg.
sista maj (31:a): 57,0 kg.
Regler;
- Minst två timmar motion per dag. 
- Titta på thinspo varje dag. 
- Hålla mig borta från allt på förbjudet-listan.
- Inte tröstäta eller hetsäta 

Förbjudet:
godis
popcorn 
chips
ostbågar
choklad
nötter
dressing
skräpmat/snabbmat
kakor/bakelser
socker
all dricka som inte är lågkalori/light

JAG SKA KLARA DET HÄR NU.
(För jag är så goddamn trött på att misslyckas.)

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?