meningslöst babbel bara.

Vet inte alls vad jag ska skriva, 
vill mest hålla lite liv i bloggen bara, 
så jag inte tappar bort det igen. 
Är extremt trött, men om ett tag kommer en vän och peppar upp mig.  
Och när jag inte riktigt vet vad som står fel till med mig har hon en förmåga att få fram det ur mig. 
Det känns så himla bra att ha en sådan vän. 
Vi ska jobba med viktiga saker och dricka vin, det blir fint. 

Men ja, maten känns jobbig. Jag vill inte att den ska ta upp alla mina tankar. 
Har ätit spagetti med hemmagjord tomatsås, det var gott, så såklart åt jag alldeles för mycket av det. 
Har inte ens koll på hur mycket kalorier det innehöll, och som vanligt när jag inte vet antar jag att det var typ 5000 kcal. Haha. Usch. Jag vet inte. 

Hoppas ni har det fint. 
Det ska jag ha nu, 
för jag ska ta en paus från ångesten. 


♥ kommentarer på inlägget:
$ säger:

SV: Tack så mycket!



Hoppas du får en trevlig kväll med din vän, utan alla dessa orosmoln som har en tendens att hänga kvar... :)

klockan 22:34:27, den 2012-05-08.
URL: http://sexhacker.blogg.se/
Todaysvomit. säger:

Tycker det är så roligt när man ramlar in hos nån av en slump, jag hittade hit genom Sexhacker's blogg :)

Jätte fin blogg verkligen! Riktigt modigt av dig att visa ansiktet också, skulle jag aldrig våga.

Men jag såg att du var från Västernorrland, det är jag också :)

Lycka till med allt! Kram

klockan 00:24:14, den 2012-05-09.
URL: http://todaysvomit.bloggplatsen.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?