åh pepp pepp pepp!

Har haft finbesök av min vän V, 
hade det jättemysigt som jag alltid har med henne i närheten. 
Vi bestämde att vi ska ut och "springa" (blir nog mer jogga/gå) imorgonbitti. 
Så jag ska kliva upp tidigt och ta mig ut på vad jag hoppas blir första av många joggingrundor. 
Och så ska vi avsluta vår runda med en frukost hemma hos henne, vi ska nämligen båda lära oss att äta frukost. 
JAG ÄR SÅ PEPPAD (ATT JAG SKRIVER MED CAPS, HAHA)! 
Anyway, nu ska jag sova, så att jag orkar upp. 

Förresten, kan man se min header igen? 

Och till Alva: Åh vad din kommentar värmde :) Precis den motivationen jag behöver till att hålla liv i bloggen ;) 

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?