plusminusnoll

God morgon alla fina! 
Vågen visade +/- noll imorse (65,4).
Det var ju dock väntat efter min förra viktnedgång på 1,3 kg tills igår. 
Kvällen gick bra, gick och la mig tidigt, dock somnade jag inte förrän vid kanske 01.30. 
Just nu skulle jag helst av allt vilja ta en långpromenad, 
men jag och mannen ska hälsa på hans föräldrar, så det hinner jag inte. 
Lite ångestfylld över att inte veta alls hur det blir med maten, 
ifall vi ska äta hos hans föräldrar eller inte. 
Om vi inte ska det (hoppas hoppas) så kommer de förmodligen bjuda på fika. 
Är så dålig på att tacka nej, försöker fortfarande vara den perfekta svärsdottern typ, haha. 
Skriver när jag är tillbaka hemma, 
hoppas ni får en fin dag. 

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?