[insert valfri rubrik]

Det blev ingen utgång igår, itället tittade jag och G på massor av karatefylla-avnitt och åt upp några delar av pepparkakshuset vi glömde sätta upp i julas.
Vaknade supersent (rätt nyss) så det blev inget morgongymmande vilket innebär att jag återigen inte hinner gymma något, för ikväll ska vi ha middagsbjudning.
Jag ska laga en svampsoppa på svamp som jag plokade i höstas. Ingen aning om hur mycket den innehåller,
men det är nog en hel del då det är grädde i.

(Morgonvikten var 64.5 kg, minus ett hekto sedan igår. Alldeles för lite.)

Nu ska jag städa och fixa för fullt, hoppas ni får en fin dag!

♥ kommentarer på inlägget:
Felicia säger:

Fast själva cigaretterna är ju svarta, även om asken är grå :)



Åhh, pepparkakshus! Det vill jag bygga nu!

klockan 15:14:18, den 2012-03-29.
URL: http://theskinnyone.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?