god morgon.

Hej alla fina 
Var knappt hemma något alls igår, 
därav den (minst sagt) dåliga uppdateringen. 
Jag och min fästman åkte till Ikea och träffade min svåger 2 be och hans fru (blir hon min svägerska? tror det blir så.) 
Vi handlade massa fint, mest till "mitt rum".
Jag håller nämligen på med att fixa till en del av ett av rummen här hemma (som mina kaniner fått bo i själv tills nu, så bortskämda är/var dem, haha.) till min egna lilla oas dit jag kan få dra mig undan om jag behöver.
(Har inte riktigt tänkt på det förut, men jag har saknat ett sådant ställe, jag mår bra av att kunna dra mig undan en stund om jag vill.)
Min fästman (jag borde verkligen döpa honom til något här på bloggen, humm) gav mig även världens finaste överraskningspresent (bara för att, tror att jag också är bortskämd): en stjärnkikare! underbart! det står på att man ska kunna se saturnus ringar och jupiters månar med den, hur fantastiskt är inte det?!! 
Efter shoppingturen åkte vi hem till en vän till min fästman, det blev mat och vin. 
Kände mig superfet efteråt trots att det inte var väldigt onyttigt (potatis och rotfrukter i ugn. de andra åt kött också men jag äter ju inte det så .. mindre mat till mig, yeey). 
Jag bakade en kladdkaka åt de andra, själv åt jag ingenting av den, bra Tiah! 
Kvällen avslutades med en sväng ut på krogen, sedan promenerade jag hem. 
Men det var en bra dag.

Min våg har mutipla personlighetsstörningar tror jag. 
Morgonvikten visade som lägst 64,7 och högst 66,6 - okey? 
Så jag har ingen aning om vad jag väger just nu. 

Vaknade innan åtta imorse, pigg för en gångs skull. 
Så jag klev upp då. 
Har mest fixat med "mitt rum", tänkte lägga upp bilder på resultatet på den skyddade då jag är klar :) 

Hur går det för er?

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?