..

Bytte ut gymplanerna mot en kvällspromenad istället, 
kom nyss hem och är helt slut. 
Verkar bli utgång ikväll, är nog lite för trött för det egentligen, 
och jag vill helst inte dricka massa oväntade kalorier. 

Jag funderar på att försöka kliva upp tidigt imorgon och gå en sväng till gymmet då istället. 
Men jag har så väldigt svårt för att vakna nu för tiden, brukar sova igenom ca 4 mobillarm innan jag vaknar alleles för sent. 

Hoppas det går bättre för er än för mig med allt, 
det är ni värda.

♥ kommentarer på inlägget:
Em säger:

Ja visst är det underbart med en peppbok! Då slipper man dessutom tänka på mat en stund! :)

klockan 08:38:53, den 2012-03-29.
URL: http://suntvacker.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?