day 30

day 30: 10 facts about you! and now what are your stats?


vikt: 65,4 kg (- 8,6 kg / på nästan nio veckor)

1. Jag gifter mig i sommar.
2. Min mening med livet är att få barn, få bli mamma.
3. Jag har bott på behandlingshem i två år.
4. Jag har en tatuering, och när jag når 55 kg ska jag skaffa en till.
5. Jag är halvfinsk, och pratar finska.
6. Min favoritbok är The Alchemist av Paolo Coelho.
7. Jag är rätt besatt av Harry Potter, har en egen trollstav, och är Hufflepuffare.
8. Jag är bisexuell, men har aldrig haft ett förhållande med en flicka (bara one-night-stands)
9. Jag älskar hallonsoda. Men det får jag absolut inte dricka längre.
10. Jag har PTSD (posttraumatiskt stressyndrom) och Asperger.

♥ kommentarer på inlägget:
(Eve) säger:

Åh, vad kul med bröllop :) Blir det borgeligt eller i kyrkan?

klockan 16:01:30, den 2012-03-18.
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/
W säger:

8,6 kg på 9 veckor - Bra jobbat tjejen! Kram!

klockan 21:54:16, den 2012-03-18.
URL: http://proanalife.webblogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?