träningsschema!

har skrivit ihop ett träningsschema att gå efter tills jag kan börja gymma osv. 
ska följas stenhårt! 
ska väl försöka räkna ut hur mycket kcal jag bränner per dag om jag gör precis det som står på schemat. 
men inte nu, nu ska jag dricka min sockerfria redbull och städa lite. 

klicka på bilden för att se den i större format :) 



♥ kommentarer på inlägget:
Little J säger:

Ja, men precis :) Det kommer du säkert vara också :)

Okej, ja men det är väl bra att ha ett mål iaf, och sen se hur det känns! Min sambo vill inte heller att jag ska gå ner mer, men lite till känner jag att jag vill ner. Så ja, man får ta det lugnt och sansat så de inte misstänker nått :P Men blir du nöjd vid 55 är det ju superbra ju! Jag var nöjd vid 48 sist, så ska dit och se hur det känns. Annars är 50 min "safe" vikt eller så.. Jag är inte så lång heller så :P



Aha! För jag har ingen dator på min, så då vet jag inte hur mkt de blir! :P Brukar köra den som nedvarvning efter cykeln, den kan jag ju knappa in min vikt och längd och sånt på så den säger hur mkt jag bränner, så skönt :)

klockan 15:09:23, den 2012-01-21.
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Little J säger:

Ah okej! Jadå, jag trivs med min längd :) Jag är 165.5 cm :P Okej, är så svårt med BMI bara, kan ju vara ganska missvisande beroende på hur man är byggd liksom..



Köpte min av en kompis för 500, i princip inte använd alls, så jag hade tur :) Men det kan ju kanske göra efter bröllopet isf ju :) Jag vill ha ett promenadband, men det vill inte min sambo tyvärr :P

klockan 15:39:02, den 2012-01-21.
URL: http://minimalistic.blogg.se/
amlikethis säger:

Ska du göra allt detta på en dag eller ska du välja något av det?:)



Sv: I♥skidåkning, haha och jag är bosatt i Västerbotten. ah, det gör du helt rätt i! Tack detsamma, fina du!:)

klockan 16:34:44, den 2012-01-21.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
amlikethis säger:

Sv: Okej, bra jobbat!:D♥

Okej, jag är dock oduglig på län!;] haha♥

klockan 16:51:05, den 2012-01-21.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?