snart gympa!

gick på morgonpromenad imorse, 
ca 20 minuter bara. 
bestämde när jag kom hem igen att jag skulle ha träningsförbud tills nu ikväll när jag ska gympa.
för att jag inte skulle dö av träningsvärk under gympapasset.
det gick i tre timmar sedan var jag ute på promenad igen haha. 
gick då 45 + 10 minuter med en paus hos mamma. 
annars åt jag en avokado med keso till frukost, 191 kcal tror jag. 
lite saftigt, speciellt eftersom jag aldrig brukar äta frukost. 
men ja, det var väl lite min lunch med, har inte ätit mer sen dess. 
ska ta en allevoshake nu innan gympan, 110 kcal. 

hoppas ni får en bra kväll :) stay strong!

♥ kommentarer på inlägget:
Elsa säger:

SV: Hehe, fast om man äter mindre är det ju egentligen inte fusk :P



SV: Haha, Vilken djävla tur han har :P Själv är jag så slö så ibland kan det gå flera dagar :P

klockan 16:52:54, den 2012-01-17.
URL: http://likeair.blogg.se/
amlikethis säger:

Sv: Jo, fast när jag vägde mig hos BUP för 5 dagar sen så vägde jag 58 kg (utan kläder) det känns lite overkligt att ha gått ner 1.5 kg på 5 dar..;/<3

klockan 19:47:32, den 2012-01-17.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?