note to self: KOM IHÅG ATT LÄSA DETTA OM DU VILL ÄTA NÄR DU INTE SKA!

På väg att hetsäta/tröstäta..

1. Drick två glas vatten – vill du fortfarande äta?
2. Drick en kopp kaffe – vill du fortfarande äta?
3. Drick en kopp te – vill du fortfarande äta?
4. Drick ett glas med 0-kcal: cola zero, fun light etc. – vill du fortfarande äta?

5. Har du perfekt målade naglar? Inte? Gör dem perfekta innan du äter.
6. Fryser du eller känner du dig rastlös? Sätt på skitbra musik och dansa i minst fem låtar innan du äter något.
7. Diska all eventuell disk i diskhon innan du äter.
8. Plocka undan allt onödigt som står framme innan du äter.
9. Gör ett matschema för morgondagen innan du äter.
10. Googla fram lite thinspobilder innan du äter.

11. Rabbla minst 10 anledningar för att bli smal innan du äter.

T.ex.:
Jag vill se snygg ut i alla kläder.
Jag vill aldrig känna mig ful på grund utav min vikt.
Jag vill inte ha en mage som viker sig när jag sitter ner.
Jag vill trivas med hur jag ser ut framför spegeln.
Jag älskar att bada. Jag vill älska att gå i bikini också.
Jag vill göra alla de saker jag inte kan göra på grund utav att jag är tjock.
Jag vill inte vara den tjocka flickvännen.
Jag vill kunna dra ut på krogen i en tight klänning och känna mig snyggast där!
Jag vill se hälsosam ut!
Jag vill må bra.



12. Vill du fortfarande äta? VILL du fortfarande äta? Ät då. Men kom ihåg: 
one second on your lips, forever on your hips

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?