morgonvägning och dagsplaner

siffrorna på vågen stod still imorse. 
det har inte hänt sen... i december?
irriternde.
men kändes lite som att det kunde bli så, 
kände mig inte så aktiv igår och åt rätt mycket framåt kvällen/till middag. 
tror jag ska sätta upp ett förbud om att äta efter 18.00. 
fast att jag får äta en frukt senare så om jag har tränat då. 
alltså tränat tränat inte promenerat. 
för ja, det är ju inte direkt en myt att man inte ska äta på kvällen/natten om man vill förlora vikt. 

varit på en kort morgonpromenad (ca 15 min)
just nu väntar jag på en avi, 
vet att min telefon är framme på avhämtningsstället nu nämligen. 
så fort den kommer ska jag promenera iväg och hämta min efterlängtade smartphone! 
så det blir en promenad på kanske 40 minuter totalt. 
ikväll ska jag lura med mig en vän och kanske min sambo/fästman på ett zumbapass! 
har alltid velat testa det, men har inte blivit av. 
får se vad jag tycker om det efter ikväll, men det verkar grymt roligt!
förutom det ska jag ju klämma in mer promenad. 
tänkte även inviga min nya yogamatta. 

hoppas ni får en bra dag, långt från ångest, hets och sånt dumt. 
det förtjänar ni faktiskt fina ni! 

♥ kommentarer på inlägget:
amlikethis säger:

Sv: tack, vad bra för jag vore ingenting utan min läsare!<3

klockan 19:16:33, den 2012-01-19.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?