...

Dagen har gått rätt bra hittills. 
Har inte hållit mig till fasta då jag blev svimfärdig för ett tag sedan, 
åt 1 ½ soyakorv, minikeso, 5 oliver och kanske 0,5 dl makaroner (+ 182 kcal). 
har promenerat i 65 minuter hittills samt städat (- 467 kcal). 
om man räknar med mina energidrycker så ligger jag just nu på - 260 kcal.
känns bra! iaf med tanke på gårdagen.
tänker inte äta mer idag, 
fast ska försöka träna lite till. lär bli någon promenad till iaf. 
och så ska jag förbränna mer kalorier genom att städa mer, nu på en gång. 

förresten så har jag bara 4 hg kvar till första delmålet + normalvikt!
kanske redan imorgon. förmodligen.
om jag bara LÅTER BLI ATT HETSA.

♥ kommentarer på inlägget:
Little J säger:

Ja, muskler väger ju mer än fett, men hellre muskler än fett ju :)

Okej, jobbigt.. Då är det illa. Vore smidigt med typ en cykel/maskin man kan fälla ihop och ställa ;)



Ja.. Alltså jag vill ju ha facebook för att se så vi inte känner varandra, eller annan likvärdig info. Men jag kommer varken publicera den eller använda de/ge den till andra om det är det du är orolig för! :)

klockan 19:36:51, den 2012-01-26.
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Nicole säger:

Vad roligt! Kul att det gått bra :)

klockan 20:18:05, den 2012-01-26.
URL: http://nnicoles.blogg.se/
Little J säger:

Ja, då är det svårt.. För det är ju en säkerhet för mig med.. Men fundera över det, och om du beslutar dig för att du vill så lovar jag att jag kommer hålla det för mig själv.. Men om du är osäker så tänk över det först, så det känns bra för din del :)

klockan 20:31:50, den 2012-01-26.
URL: http://minimalistic.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?