day 3

day 03: a picture of your thinspiration. what features do you like about this person?

så svårt. kollar på mycket thinspo. 
egentligen är det mest text-thinspo som motiverar mig mest just nu,
som till exepmel: 


annars är en av mina vänner egentligen min största thinspo. 
tänker ju såklart inte lägga upp en bild, 
men hon ser så perfekt ut. 
hon är smal, och så så så fin. 
kan inte ens säga något speciellt jag gillar med henne (kroppsligt) för hon är så god damn perfect. 

sen finns det mycket fin thinspo på personer som har minst något (eller allt) jag också vill ha. 
till exempel:

här: revben som syns, men inte tar över för mycket. 


här: armarna och "tunnheten".


magen.

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?