dagens + thinspo

IN
middag: makaroner, en soyakor, keso och sallad + ca 220 kcal (förmodligen mindre)
fika: en cola light och en chailatte + ca 195 kcal (SÅ ONÖDIGT, skulle tagit vanligt svart kaffe!!)
totalt: + ca 415 kcal

UT
promenader (totalt 90 minuter) - 476 kcal
shopping (20-30 minuter) - ca 198 kcal
totalt: - 674 kcal

hittills ligger jag alltså på ca - 259 kcal.
dock ska jag ut ikväll, ska dricka vin. det är 67 kcal/dl. kommer inte att räkna kalorier på det, bara inte dricka så mycket.
ska inte äta något mer (skulle egentligen inte ens ätit middag idag).
ska promenera till och från krogen, ungefär 40 minuter totalt vilket blir 211 kcal.
håller även på med tvätt nu och ska städa lite innan jag går ut vilket också förbrukar lite.
alltså borde jag i värsta fall hamna på +/- 0 kcal idag, kanske tillochmed på -
PEPP.

har handlat träningskläder.
så jag tror jag kommer kunna börja gymma igen,
för jag känner mig trygg i de nya träningskläderna!
:)
skulle vara så skönt!
tar första steget till att våga gymma till veckan.
då ska jag på ett gympa-pass på det gym jag varit på mest här i stan.
det är ett ganska litet gym, det är bra.

hoppas ni får en bra kväll.
stay strong!






♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?