zumba och skyrsug

Har varit på mitt allra första Zumba-pass idag. 
Det var grymt kul men även jobbigt då de andra hängde med skitbra
och jag försökte och försökte hänga med men inte alls gjorde det. 
Har inte mycket finmotorik alls (vanligt symptom hos folk med Asperger) och gjorde fel typ 1000 gånger. 
Och kände mig superfet fast jag nog bara var den näststörsta där. 
Tror att jag ska köra på med Zumba igen, trots att ångesten över att vara så misslyckad var så stor. 
Jag kanske lär mig. 
Kanske. 

Dagens mål är att landa på -350 kcal, 
just nu ligger jag på -441 kcal. 
Efter Zumban handlade jag och köpte då med mig skyr hem. 
Jag har inte provat det än, och är supersugen på det. 
Det är 120 kcal, så då behöver jag träna bort precis 29 kcal för att nå mitt mål. 
Så nu ska jag ställa mig framför tv:n och boxas i wii sports en stund, 
då får jag belöna mig med skyren jag är så goddamn sugen på, haha. 


♥ kommentarer på inlägget:
amlikethis säger:

Sv: tack för att jag fick tillgång till bloggen!

Och tack, jag hoppas det!<3

klockan 22:22:12, den 2012-02-09.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Anonym säger:

zumba är ju riktigt kul! haha jag hängde inte heller med i början, men man lär sig med tiden! :D ett tips är att youtuba de vanligaste stegen så kan man öva hemma så har man mer koll på det och så när det väl gäller :)

klockan 22:22:54, den 2012-02-09.
URL: http://dontwanttobe.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?