hemma!

Nu är jag hemma igen. 
Förutom då jag skrev förra inlägget så har det varit bra. 
Har åkt slalom, umgåtts med två av de bästa personerna jag känner och sett den svenska björnstammen live. 
Har inte kunnat väga mig sedan torsdagsmorse och det har kännt obehagligt. 
Känner mig tusen kilo tjockare. 
Maten idag gick åt helvete iaf.
Grekisksallad med vitlökssås och bröd, 
quornfiléer med pommes och beasås. 
UÄK. 
Ska fasta mycket nästa vecka så att jag kan få lite fart på viktminskningen, 
den går för sakta just nu. 
Och imorgon blir det äntligen body combat igen! 

Nu ska jag svara på kommentarer, bättre sent än aldrig. 
Och så har jag även 276 inlägg att läsa igenom på era bloggar ;)

♥ kommentarer på inlägget:
Rebecka säger:

SV: ja jag e tillbaka:)

Kan ju säga att det inte gått bra:/ LÅNG väg kvar men jag kämpar på:)

Men det e ganska bra med mig, själv då?

klockan 12:26:17, den 2012-02-19.
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?