planering, kcal.

Gick bra på grupp-DBT:n.
Nu har jag precis kommit hem,
och jag har bokat om SH'BAM-passet till ett Body Combat-pass istället.
Älskar verkligen body combaten, verkligen min grej.
Dagens mål är att hamna på minus 500 kcal,
det klarar jag nog lätt.
Ligger redan på -139 kcal efter promenad.
Body Combaten är på ca -600 (!!) kcal,
Sedan tänkte jag ta en sväng på stan innan träningen,
köpa nya träningskläder så jag inte behöver tvätta hela tiden, haha.
Så jag kommer gå till stan, sedan gymmet och sedan hem igen,
vilket blir ytterligare -275 kcal.
Det ger mig en marginal på 514 kcal till målet,
så det är inte hela världen om jag får i mig något ätbart idag.
Tänkte dock inte ta något mer än en halv allevosmoothie innan träningen,
och andra halvan efter om jag är hungrig eller yr.
Så jag väntar mig ett damn good resultat på vågen imorgon.


♥ kommentarer på inlägget:
dess säger:

Menar det ! :D Vad gör man på Body Combat?

Duktig du är, lycka till på båda! :D Eller jag ser ju att mötet gick bra! :) <3

klockan 16:52:52, den 2012-02-13.
URL: http://donteatthat.blogg.se/
Little J säger:

Oj, fattar inte hur du orkar :P Haha..



Jaa.. Men så tänker jag med.. Att det inte måste vara slut. Vi kanske behöver bo ensamma ett tag, vi flyttade ju ihop direkt när vi flyttade hemifrån liksom..

klockan 18:28:39, den 2012-02-13.
URL: http://minimalistic.blogg.se/
sofia säger:

kan jag få läsa din skyddade blogg?

klockan 00:19:15, den 2012-02-16.
URL: http://sofiakollenhag.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?