Tiah Thin Diet

Okej, så jag tänkte göra en egen dietplan för mig, 
då jag inte går ner i vikt av ABC eller Skinnygirl-dieten. 
Det är för mycket kalorier som är okej i de dieterna. 
Jag behöver det lite mer strikt för att inte slarva, 
och jag går mest bara ner de dagar jag hamnar på minus i kaloriintag. 
Gör man av med mer kalorier än man får i sig så är det klart att det är lättare 
att tappa vikt. (Dessutom innebär det att man måste träna, och träning gör kroppen fastare) 

Så här är min egna diet:
Ät så mycket du vill, bara du tränar bort allt av det och lite till. 
Äter du inte något kan det vara svårt att orka träna utan att bli yr/svimfärdig osv. 

Tiah Thin Diet
dag 1: - 350 kcal
dag 2: - 250 kcal
dag 3: - 300 kcal
dag 4: - 450 kcal
dag 5: - 500 kcal
dag 6: - 500 kcal
dag 7: 0 kcal [antingen fasta eller bara träna lite mindre]
dag 8: - 300 kcal
dag 9: - 400 kcal
dag 10: - 350 kcal
dag 11: - 300 kcal
dag 12: 0 kcal [antingen fasta eller bara träna lite mindre]
dag 13: - 550 kcal
dag 14: - 400 kcal

INGA URSÄKTER, NU SKA JAG BLI SMAL!
(Börjar idag!) 

Någon som känner för att hjälpa mig testa hur bra min diet fungerar, 
eller om den fungerar? ;)

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?