sammanfattning.

hamnade under söndagen på + 68 kcal.
åt en hel del, 
men tränade rätt bra också. 
det blev en rätt lång stund på gymmet, skönt. 
nu har fästmannen också gymkort, 
och vi passade även på att köpa nyckelkort så vi kan träna nästan när som helst på dygnet. 
vill vända på mitt dygn så jag kan vara uppe skittidigt. 
typ gymma vid 5-6 på morgonen. 
nuförtiden har jag ju knappt somnat vid den tiden. 

imorgon (måndag) blir det minst en sväng till gymmet igen. 
och så ska jag tvätta. 
och städa lite. 
nu ska jag fixa lite hemma och sedan sova. 


♥ kommentarer på inlägget:
Morrfin. säger:

dygnetruntgym är bäst. ♥ vad för gym?

klockan 10:45:01, den 2012-02-06.
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?