rubriklöst (/fantasilöst)

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, haft fullt upp. 
Har träffat en vän, det var länge sedan jag träffade henne sist, så det var extra mysigt. 
Drack svart kaffe på ett fik och handlade groggvirke till ikväll (sprite zero och cola zero).
Försöker träna hårt idag så jag kan dricka ikväll utan att hamna över dagens mål (-250 kcal). 
Hoppas hoppas hoppas att jag klarar målet trots alkohol.
Får inte ens dricka vin ikväll, då en vän vill träna på att göra drinkar och jag ska dricka det hon gör åt mig. 
(Och jag kan inte dricka vin och sprit, tål inte kombinationen.)

Nu ska jag precis iväg igen, ska dra med mannen på ett body combat-pass, en timme. 
Sedan åker han till jobbet så jag promenerar hem. 
Hinner inte svara på kommentarer nu, gör det när jag är hemma igen. 

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?