packar & fixar

förlåt för att jag är så oaktiv här.
förlåt för att jag inte haft tiden och orken att läsa era bloggar.
förlåt för att jag är fet och smutsar ner världen.

jag saknar att läsa era bloggar,
och jag saknar att skriva i min.
imorgon ska jag sitta i en bil i ca 4 timmar,
då ska jag frossa i era bloggar.

imorgon åker vi till Åre.
ska på konsert där imorgonkväll
och på fredagen ska jag åka slalom hela dagen.
underbart, efterlängtat.
men såklart så är jag dunderförkyld och har hosta.
bara för att jag för en gångs skull ska göra något riktigt kul.

(morgonvikten var +9 hg. fml.
skäms

och jag tror inte jag gått ner något imorgon heller,
inte orkat träna, så krasslig är jag.)

nu ska jag packa mer, fixa mer.

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?