morgonvikt.

trots att jag knappt rörde mig något alls igår, 
och att det gick rätt dåligt med maten (ingen hets dock, wiie)
så låg morgonvikten på 70.4 kg. 
(- 6 hg)
24,9 i bmi, så nu är jag normalviktig igen. 
för typ ... trejde gången på bara någon vecka? 
har som bara legat och växlat mellan normalviktig och överviktig fram och tillbaka.
så nu ska jag ge gärnet för att stanna i normalviktzonen samt sikta på mitt andra delmål
- att få se 6:an igen.
senast i övermorgon ska jag vara nedanför 70 kg.

har gått ner två centimeter i midjan sedan jag mätte senast,
nu är midjemåttet 96 cm.


känner mig modig som vågar skriva ut alla stora tjockismått här.

♥ kommentarer på inlägget:
Minus säger:

Kämpa liiite till så kommer du ligga där hela tiden!

klockan 14:55:46, den 2012-02-05.
URL: http://minus.webblogg.se/
Morrfin. säger:

Precis, kämpa mer. ♥

klockan 23:03:27, den 2012-02-05.
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?