mina nya regler.

Detta ska jag hålla mig till och gå efter i fortsättningen.
Nu är det blodigt allvar, allt eller inget.
Nu ska jag visa världen, nu ska jag vinna!
- Ät bara om du ska träna hårt, för att orka med träningen.
[undantaget är middagsbjudningar.]
- Ät inte mer än en gång per dag.
- Gör morgonyoga VARJE morgon.
- Gå på minst tre pass i veckan på gymmet
[tisdagsgympan räknas med, trots att den inte är på gymmet.]
- Gå på minst en promenad per dag.
- Alkohol är bara tillåtet högst en gång i veckan, och då bara vitt vin i måttliga mängder.
- INGET HETSANDE, INGET TRÖSTÄTANDE.
Förbjudet:
bakelser & tårtor
godis & choklad
chips & popcorn
jordnötter
vanliga energidrycker
vanlig läsk
skräpmat
Alltid okej:
grönt te
sockerfri energidryck
cola zero
pepsi max
sockerfria tuggummin
citron- eller limevatten

♥ kommentarer på inlägget:
amlikethis säger:

Mitt tips till dig är att äta någon till frukost och sen eventuellt kvällfika. Att skippa frukosten är inte så bra, men går ner fortare om man äter frukost, bara något litet, typ yougurt! Kram!!<3

klockan 09:23:06, den 2012-02-28.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
amlikethis säger:

Sv: Jo, det vet jag men det gick ändå inte!:)

Jo, jag har också alltid haft problem med att äta den men jag gick ner 1,5 kg per vecka när jag började äta frukost och middag så det kan vara värt!<3

klockan 13:05:18, den 2012-02-28.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
M säger:

Ser ut som ett bra schema! Men väldigt strikt, du är jävligt grym om du klarar det ! :D Men rekomenderar också frukost, du kommer svimma helt annars ju :(



Lycka till!

klockan 14:45:30, den 2012-02-28.
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?