jag vill fasta.

jag vill fasta, 
vill så gärna fasta. 
men får jag inte i mig några kcal alls har jag svårt att orka träna, 
och tränar jag inte får jag panik. 
what to do? 
nästan-fasta kanske, 
där bara drycker och shakes/smoothies är tillåtet? 
och shakes/smothies bara är tillåtet i samband med gymmet eller gympan? 
Tror det får bli så, 
för jag vill verkligen inte äta. 
Ja, så gör jag. 
Och jag börjar nu.
(Har ändå inte ätit något idag.)


På tisdag ska jag och min psykolog skriva på ett DBT-avtal. 
Så allt kommer bli mer strukturerat, skönt. 
Och på måndag börjar jag färdighetsträning i grupp, 
som en del av DBT-behandlingen.

♥ kommentarer på inlägget:
Little J säger:

Tur att någon kan se de då :P Haha, men tack :)



Jag som inte är jätteförtjust i fasta & träning skulle nog råda dig till att isf köra på juicer och smootihes, grönsaker och så isf.. För du måste ju tanka kroppen om du ska orka :) Men det är bara vad jag tycker eller så :P

klockan 16:30:14, den 2012-02-07.
URL: http://minimalistic.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?