gjort fint!

Har ägnat första delen av natten med att rensa i kylen och skafferiet. 
Har även gjort i ordning en egen hylla i både skafferiet och kylen,
som bara är för min mat. Inte sambons.
Blev jättenöjd. 
Här är en bild på resultatet på min hylla i kylen:
(har ingenting i plastlådan än, ska fylla upp den med grönsaker/frukt nästa gång jag handlar.)

och min hylla i skafferiet: 

Fast fyllde ut resten av hyllan med te sen också. 
[Allévoprodukter: pulver + bars
en himla massa te
varma koppen: tomat&chilli, svamp och tomat
skivade champinioner
plommon (för magen, haha)
solroskärnor]

nu ska jag röka, dricka pepsi max och se klart natural born killers :)

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?