'

håller på och fixar med en skyddad blogg, 
inte riktigt klar än, men det blir den idag. 

min fästman gjorde spagetti och quornfilé till lunch, 
jag tänkte ju inte äta, speciellt inget tuggbart. 
men åh så gott det såg ut och doftade. 
höll mig inte, tog en filé och två små morotsbitar. 
tänker inte äta något mer fast idag, 
men imorgon ska jag äta ute med fästmannen och hans mor, 
så då måste jag äta "riktig" mat. 
blir en falafeltallrik, 
det är det nyttigaste de har. 

nu ska jag ner i tvättstugan och sedan ta en promenad & köpa cigg. 
går inte till närmaste affären, utan tar en lite längre bort, då kan jag ju gå lite längre. 
ha det bra fina ni!

(hinner inte svara på kommentarer nu, gör det när jag kommer tillbaka <3)

♥ kommentarer på inlägget:
Nicole säger:

Smart dedär att inte ta den närmaste affären! :)

klockan 20:31:53, den 2012-02-08.
URL: http://nnicoles.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?