Rubrik.

Det var bara jag som dök upp på DBT-gruppen,
så jag har suttit i två timmar med två DBT-psykologer/DBT-terapeuter och pratat medveten närvaro.
De dukar upp med fika varje gång, första gången var det massor av frukter, men efter det har det varit bullar varje gång.
Idag stod ett STORT fat med kanelbullar och syltkakor precis framför mig,
men jag blev bara äcklad av det. Och illamående.
Drack kaffe istället.

Nu är jag hemma igen,
och har hittills promenerat 2,2 km,
så 2,8 km till så har jag klarat dagens promenadmål.

♥ kommentarer på inlägget:
Little J säger:

Vad fint du har gjort i bloggen!! :)



Ja, det suger :( Fast har inte så mkt aptit iaf ^^ Höhö.. <3

klockan 17:03:35, den 2012-04-02.
URL: http://minimalistic.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?