nu blire gymmet ♥

Somnade till slut, trots skyhög ångest, så nu har jag fått några timmars sömn.
Min hals gör sjukt ont, rev upp den fullständigt igår, men jag klarade mig i varje fall utan att skära mig.

Morgonvikt: 62,7 kg = -4 hg. Det är väl okej, I guess.

Idag har jag möte/samtal/whatever om/med/i arbetsträningen/Aspergerutbildningen (Gud vad krångligt att sätta förklarande ord på vad det är) i Sundsvall.
Men innan det ska jag först gå till gymmet (och ja, gymma också, haha),
skriva på papper på AF och handla cola zero och cigg.
Kanske köpa med mig någon Lidl-smoothie.

Åh vad tiden går, nu fick jag bråttom. Ha en bra dag fina ni! ♥

♥ kommentarer på inlägget:
Rebecka säger:

Sv: ååh tack:)

klockan 09:12:40, den 2012-04-04.
URL: http://bmisjutton.blogg.se/
s. säger:

alltså åh, vad duktig du är. har följt din blogg ända från start (typ) =)

klockan 00:39:50, den 2012-04-11.
URL: http://sofiakollenhag.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?