things to distract me with.

Istället för att äta/tänka på mat, planera och annat jobbigt som har med mat att göra tänkte jag ägna de kommande dagarna åt att;

- gå på promenader med hunden
- dricka te och energidryck.
- pyssla ihop en framtidsplan (skriva ut, klippa och klistra ord och bilder på sådant jag vill sikta mot i livet på ett stort papper som jag kan titta på när saker och ting känns meningslöst).
- pyssla med min thinspo-bok.
- skriva!
- jobba vidare på min diktsamling/leta upp förlag.
- skriva ut och fylla i papper som ska till försäkringskassan.
- skissa på bröllopsinbjudningar (och helst få dem helt klara).
- fixa hindersprövningspapprena.
- titta på thinspo.
- städa städa städa.
- komma på en fantastisk belöning som jag får om jag fastar hela helgen (till på måndag).
- köpa vägghyllor till badrummet + sätta upp dem.
- sy sånt som behöver fixas + nya kuddfodral.
- göra hemmaövningar.
- rensa garderoben. 
- gå igenom massa saker och sortera bort (slänga/ge bort) sånt som inte ska vara kvar.
- fundera på vad jag ska göra för tattuering när jag når 55 kg.
- väga mig massor och se vikten krympa och krympa :D

Ja, jag är superpeppad.
Det är nu jag ska visa att jag kan.
Det är nu jag ska bli smal, tunn och vacker. 

18 timmar hittills, och det känns som typ två, haha.

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?