iih, - 7 hg.

Morgonvikt: 62,6 kg. MINUS 7 HG. 
Så överraskad, för jag åt så jävla mycket igårkväll. 
Vi grillade och jag proppade i mig av allt för att jag tänkte att 'Det här är sista dagen jag får äta såhär'. 
Sedan mådde jag jättedåligt jättelänge efteråt, var supermätt, vilket jag hatar att vara, magsäcken kändes minst fem gånger större än vanligt och jag ville bara spy men kunde inte göra det där. 
Vågade inte väga mig förrän nu, flera timmar efter att jag klivit upp.
MEN MEN MEN MEN jag är alltså 7 hekto lättare än igår. 
glad fetto-Tiah!

♥ kommentarer på inlägget:
Em säger:

Grattis!! :)

klockan 15:29:24, den 2012-05-01.
URL: http://lovelyskinny.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?