gymmat!

Äntligen kom jag iväg till gymmet igen.
Hade inte förstått riktigt HUR mycket jag faktiskt hade saknat det.
Hade sällskap av min blivande man, vi lämnade bilen hemma och gick dit och tillbaka.
Och sen tävlade vi om vem som kunde cykla 5 kilometer snabbast och jag vann, haha.
Och mina nya träningsskor blev också invigda, de passade bra och det var lätt att röra sig i dem, speciellt jämfört med mina förra skor, som egentligen var fästmannens.

Hamnar jag inte under 61 kg tills imorgon så kommer jag bli galen (läs: galnare)!
5 hg, ett halvt kilo, jag har klarat det förr och jag har varit bra med både träning och mat idag.
(Rädd. What if? Tänk om. Tänk om jag inte gått ner alls och bara ger upp om att bli smal.
Så känns det just nu, att går jag inte ner nu så kommer jag aldrig att göra det. USCH, katastroftanke. Jag vill INTE ha 61.4 kg som lw...... k-a-t-a-s-t-r-o-f.)


♥ kommentarer på inlägget:
Alva säger:

Detta är den första kommentaren som jag någonsin skrivit, ever.

Kollade runt lite å kom in här av en slump. Men blev helt paff, då beskrivningen om Dig var som om den skulle varit skriven om mig ;-)

Kommer från nu följa Dig slaviskt!

klockan 19:00:36, den 2012-05-30.

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?