42 timmar.

Avslutar min fasta med jordgubbar & mjölk strax. 
42 timmar, kunde bli minst ett dygn till men andningen blir bara tyngre och tyngre, 
jag fryser skitmycket, är yr och mitt huvud känns som om det ska sprängas vilken sekund som helst, 
så jag lyssnar på min kropp istället för min envishet nu. 

Nöjd ändå, lite grann.

♥ kommentarer på inlägget:
Lina säger:

Sv; eller hur! Jag menar, även om jag vara har "vanlig tonårsångest" så kunde hon jag prata med ha gett mig tips på hur jag ska hantera det åtminstone. Har dock inte vågat tala om att jag skurit mig. Tycker att mina ärr är för små för att räknas :/ men choklad?!??!!?! Jag äter ganska mycket 70% men inte blir jag gladare för det :S



Det är bra att du lyssnar på kroppen :) du vet ju iaf att du kan om du vill!! Kram <3

klockan 18:23:38, den 2012-05-05.
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?