+ 2 hg

+ 2 hg och jag har extremt ont i magen. 
Min mamma har lämnat av hunden hos mig, så nu ska jag få vara hundvakt till på lördag. 
Så yeey, jag kommer verkligen få ut mitt feta ass på promenader. 
Det är fint väder ute, men det blåser rätt mycket. Det gör det alltid i staden jag bor i dock. 
Nu dricker jag kaffe och försöker att inte älta att jag failade igår, jag ska lära mig av det istället. 
Om ungefär två timmar bär det av mot Sundsvall och 'utbildningen'. 
Tänkte försöka komma fram till vad jag vill göra med mitt liv under bussresan dit & tillbaka. 
Haha, lycka till Tiah. 

Ha en fin dag!

♥ kommentarer på inlägget:
Linn säger:

Hoppas det blir bättre i magen!<3

klockan 12:20:27, den 2012-05-03.
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Lina säger:

Vart i Sundsvall brukar du vara? :) jag bor i Sundsvall ;)

klockan 22:05:57, den 2012-05-03.
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?