Hej fina morgonvikt!

Ställde mig på vågen, tänkte att "snälla fina våg, visa mig 64,9 så blir jag glad".
Men den nöjde sig inte bara där, utan stannade på fina 64,1 kg,
vilket är 1,4 kg mindre än igår! 2,3 kg lättare än i förrgår.

Så ja, dålmål 3 (65,0 kg) är nu avklarat, woho!

Morgonens andra överraskning var att mensen behagade att visa sig,
mer än en vecka försenad. (Ändå har jag gått ner?)
Nu har jag jävulskt ont i ryggen och tror inte jag kommer klara av ett Body Combat pass ikväll.

♥ kommentarer på inlägget:
Em säger:

Wow! grattis till den stora viktnedgången! :)



Vad underbart det måste vara att kunna dela detta med sin kille, vet inte hur jag skulle kunna lägga fram en sån sak, han har svårt för djupa tankar och varje gång jag försöker ge en hint, blir jag nästan hysterisk och är livrädd för hur han ska reagera, tänk om han lämnar mig för en sån sak liksom!! Eller tvingar mig att ta tag i det och kanske bli ännu fetare igen! :(



Smart tanke på dag 30! Tack! )

klockan 14:02:39, den 2012-03-23.
URL: http://suntvacker.blogg.se/
amlikethis säger:

Åh, jag älskar bilden läst till höger i din header!:)

klockan 14:13:08, den 2012-03-23.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?