- 1,3 kg.

Minus 1,3 kilo sedan igår (65,4 kg).
Försöker att inte vara alltför glad,
för då kommer jag bli besviken imorgon,
eftersom dethär helt klart är vattenvikt och det kommer bli svårt att inte gå upp tills imorgon.
Men å andra sidan, jag behöver få vara glad,
och alla de bästa dagarna är de som följer en morgonvägning med bra resultat.

G (min fästman): Hur mår du idag?
Tiah: Jag vet inte, jag har inte vägt mig än.

♥ kommentarer på inlägget:
amlikethis säger:

Hej, jag har bytt lösenord på min skyddade blogg!:)

Skicka iväg ett mail till mig på [email protected]

så får du det nya, glöm inte skriva att det är från dig bara! kramis!:)

klockan 19:48:27, den 2012-03-17.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?