fastar

Idag har jag fastat hela dagen och det känns awesomeeeeeeeeee.
Har verkligen bestämt mig för att kämpa för att komma bort från allt ätande.
Kämpa för att hitta tillbaka till tränandet.
Kämpa för att bli smal.
Jag VÄGRAR vara den största av alla i alla sammanhang jag är eller hamnar i.
Nu får det vara nog.
Hur smart är det att gå runt och känna sig superstor och äcklig men inte göra något åt det?
Nej just det, inte smart alls.

Ska bli mer aktiv här igen. Bloggen har hjälpt mig massor,
och det hoppas jag den ska fortsätta göra.
Tänker börja skriva upp allt jag får i mig om dagarna,
dels för att få bättre koll själv och dels för att jag tror det kan hjälpa mig från att vräka i mig massa onödigheter eftersom det inte är kul att se i svart på vitt hur äcklig jag är.

Så dagens hittills:
4 sockerfria energidrycker
2 koppar kaffe

(Och morgonvikten låg på 60,8 kg. Äntligen under 61, där jag stått still i evigheter.)

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?