trytande energi + skinny girl diet

min energi har ju varit helt oklanderlig i princip hela 2012. 
nu börjar den tryta dock. 
så jag ska ge skinny girl diet en ny chans, 
ska försöka få i mig lite mer mat så jag orkar träna mer. 
har ju legat på MAX 200 kcal under en tid nu, med undantag av när jag druckit samt den där jävla falafelrullen. 

eftersom jag inte vill äta/få i mig 650 kalorier på en dag så ändrade jag lite på helgens kalorimängd. 
så denna vecka är intagsplaneringen som följer:

Måndag: 400 kalorier
Tisdag: 300 kalorier
Onsdag: 400 kalorier
Torsdag: 500 kalorier
Fredag: 450 kalorier
Lördag: 650 300 kalorier
Söndag: 650 350 kalorier


♥ kommentarer på inlägget:
W säger:

Skinny girl dieten är väldigt bra, och om man klarat den ett tag kan man övergå till ABC dieten, som varit otroligt effektiv för mig! :) Kram!

klockan 19:40:24, den 2012-01-23.
URL: http://proanalife.webblogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?