tisdag! gympa!

nu blir det gympa! 
anledningen till att jag ser fram emot tisdagar ;) 
efter det tänkte jag ta en liten sväng till gymmet, 
få hjälp med hur jag ska göra för att boka pass via internet 
och gå lite på bandet. 
får se om jag orkar det. 
men det tror jag nog, tar med mig en yoghurtsmoothie som jag kan ta om jag känner mig svag. 
(Ligger trots allt redan på minus, och gympan förbränner ca 610-670 kcal.) 

Ha en bra kväll fina ni!

♥ kommentarer på inlägget:
Elsa säger:

SV: Haha, ja koderna funkar att arbeta med, men jag har så kort stubin och blir arg om det inte går som jag vill på en gång :P



För mig går det väl i alla fall. Vågen har fått damp och funkar inte alls. Så kan inte väga mig =(

Annars fortstätter jag att kämpa.



hur går det för dig? <3

klockan 17:37:54, den 2012-02-07.
URL: http://likeair.blogg.se/
Orion. säger:

Var tränar du? :3

klockan 00:29:29, den 2012-02-08.
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?