Tillbaka!

Nu är jag tillbaka igen. 
For real. 
Har haft otur med typ allt de senaste veckorna. 
Gick till en sjukgymnast med foten förra veckan, 
det visade sig vara inflammation i sträcksenorna i högra foten, 
inte så fantastiskt.
Fått order om att inte träna alls i några veckor, tills det blivit bra igen. 
Får bara gå på kortare promenader.  
Sedan, typiskt nog, kände min kropp att det är sååå kul med inflammationer att jag drog på mig en hörselgångsinflammation också, och det kan jag säga er, det gör verkligen så ont att man allvarligt funderar på att hoppa från ett radiotorn eller något bara för att slippa smärtan. 
Så jag har spenderat jag vet inte hur många dagar och nätter med att skrika av smärta. 
Idag är första dagen som är helt okej smärtnivåmessigt, antibiotikan verkar hjälpa tillslut. 
(Lite positivt är väl att all mensverk helt försvann i min febriga öron-smärta, haha.)

Har ätit väldigt dåligt (mycket & onyttigt), och som sagt inte tränat, 
men jag tror inte jag gått upp så mycket ändå av någon anledning. 
Ska väga mig imorgon, nervöst. 

Hur har ni det? Jag vill veta, men jag kommer inte hinna läsa igenom 516 inlägg (via Blogloin') den närmsta tiden. 

♥ kommentarer på inlägget:
Lina säger:

Härligt att ha dig tillbaka :) Det blir nog bra tillslut, kram! <3

klockan 20:45:39, den 2012-04-29.
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/
Kathrine säger:

Så roligt att du är tillbaka :D <3

klockan 23:29:37, den 2012-04-29.
URL: http://notreallyana.blogg.se/
Em säger:

Äntligen!!!!! Har saknat ditt bloggande super mycket!!



Usch usch vad jobbigt det låter!! Krya på dig och ta det lugnt! Håller tummarna för dig med vågen i morgon!! :D

Såå skönt du är tillbaka!!

kram kram!!

klockan 00:28:53, den 2012-04-30.
URL: http://lovelyskinny.blogg.se/
Alice säger:

Roligt att du är tillbaka och fortsätter kämpa<3

klockan 10:30:54, den 2012-04-30.
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?