Less osv.

Är fortsatt less på mig själv. 
Känner hur jag går mer och mer åt den onda cirkeln av tröstätandets håll. 
I ett desperat försök att hålla mig på vägen mot en smalare Tiah spydde jag upp (nästintill) allt jag tröståt,
inte så mycket bättre egentligen (fast för mig är det faktiskt bättre). 
Vikten går uppåt, sakta men säkert. 
Jag har inte energi till att träna... 
L-E-S-S-! 
Men nu ska jag inte äta mer idag, jag FÅR INTE.
Istället blir det en sväng till puben där jag ska träffa en vän, 
dricka vin och försöka vara tillfälligt lycklig, i jättestora kläder som döljer mitt fett från alla och framför allt mig själv.

(Btw, jag vill ha mer frågor till frågestunden! Passa på att fråga nu, var inte rädda för att ställa för personliga frågor eller så.  Fråga här  .)

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?