fat burning challenge

Är med på denna utmaning som ni kan hitta hos Missa.
Under tio dagar ska följande klaras av:

[ ] 1 Promenad á 5 km
[ ] 1 Promenad á 1 mil
[ ] 1 Promenad á 1.5 mil

[ ] 50 situps (byter ut mot benlyft)
[ ] 100 situps (byter ut mot benlyft)
[ ] 150 situps (byter ut mot benlyft)

[ ] 500 Jumping Jacks
[ ] 1000 Jumping Jacks
[ ] 1500 Jumping Jacks

[ ] 50 utfallssteg
[ ] 100 utfallssteg
[ ] 150 utfallssteg

[ ] 15 armhävningar (byter ut mot benlyft)
[ ] 25 armhävningar (byter ut mot benlyft)
[ ] 50 armhävningar (byter ut mot benlyft)

[ ] 15 upphopp
[ ] 20 upphopp
[ ] 30 upphopp

[ ] 5 min hopprep
[ ] 10 min hopprep
[ ] 15 min hopprep


Är superpeppad på att klara av allt och förhoppningsvis få se resultat i vikt & mått också :D
Anledningen till att armhävningarna och sit-upsen är utbytta mot benlyft är att min rygg är elak och klen,
klarar varken av sit-ups eller armhävningar utan att få så ont i ryggen att jag knappt kan gå vanligt på ett tag.
Kommer att uppdatera lite nu och då med hur det går, så ni får se vad jag kunnat checka av och så att jag ser att jag inte är helt jäkla värdelös trots allt :)

♥ kommentarer på inlägget:
amanda säger:

intense schema!! men ingenting är omöjligt, lycka till! KRAM! problemet med mig är att tränar jag för mkt blir jag sjukt hungrig också....så kör typ bara promenader atm :/

klockan 23:34:36, den 2012-04-02.
URL: http://inkonvergens.blogg.se/
Little J säger:

Ja men eller hur! Haha :P Bara att det suger att inte kunna träna!!

klockan 11:08:04, den 2012-04-03.
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Lina säger:

Absolut får du det! Allt står i epost-rutan :) Kram <3

klockan 20:47:18, den 2012-04-03.
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?