gör om, gör rätt.

Börjar skriva här med lösen, detta är just nu bara för mina ögon. 
Jag vet inte om jag kommer att öppna den för alla någongång alls. 
Men anyway, inte än. 

Jag väger i dagsläget mer än jag någonsin gjort. 
Jag vill egentligen inte analysera så noga om varför det är så, det känns för tungt. 
Men lite kort: det är nog en kombination av
- mediciner (med viktuppgång som biverkning)
- jag har nyss slutat röka (det vill säga att jag äter mer för det smakar bättre) 
- jag har slutat skära mig/självskada (istället bland annat tröstäter jag) 
- jag har hamnat i en ond cirkel
- jag är lat 
etc.

Jag står inte ut med att känna det jag känner längre. 
Jag orkar inte skämmas längre (inför andra eller mig själv).
Jag vill vara vacker. 
Jag jag jag. 
Bläh.

Så nu är det dags för förändring. 
GÖR OM, GÖR RÄTT. 
Jag ska nå min målvikt. 
Så snart jag bara kan. 
Och sedan ska jag stanna där. 

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?