veckoplanering.

Hade helt glömt bort dessa två Ten Days Challenges, 
men nu jäklar.
Det börjar jag med på en gång - 100 jumping jacks när jag skrivit klart det här inlägget!



Men ja, veckoplanen blir att följa dessa två utmaningar. 
I övrigt så något såhär: 
måndag: max 400 kcal, promenad minst 40 minuter. 
tisdag:
max 300 kcal, promenad minst 30 minuter, gympa.  
onsdag: max 250 kcal, promenad minst 40 minuter, gymmet.  
torsdag: max 100 kcal, promenad minst 30 minuter, gymmet. 
fredag: max 250 kcal, promenad minst 30 minuter, Body Combat/gymmet. 
lördag: max 300 kcal, promenad minst 60 minuter. 
söndag: max 200 kcal, promenad minst 30 minuter, Body Combat/gymmet. 

och så ska jag vara noga med kaloriräknandet. 
"If you bite it, write it."

Och dethär Tiah, dethär är varför du gör det här: 


♥ kommentarer på inlägget:
Little J säger:

Ja, och eftersom jag redan fått din facebook en gång så behöver jag inte kolla igen! Litar på dig! <3

klockan 21:35:20, den 2012-03-12.
URL: http://minimalistic.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?