idag.

Dåligt med inlägg här idag.
Har varit full fart hela dagen,
och så kommer kvällen att fortsätta.
Min syster sov över här inatt,
så då fick jag inget bra tillfälle att skriva något här.
Har fixat massor här hemma, 
burit (bort) möbler, 
haft ett extra psykologsamtal, 
"fikat" med en vän (blev bara grönt te),
promenerat med samma vän,
hämtat ut paket,
köpt vikter och stegräknare,
träffat min mamma en snabbis
och nu tvättas det för fullt innan jag ska
göra mig redo för en vinkväll med ovan "nämnda" vännen.
Ska äntligen få äta min quornlasange strax också. 
Så det och lite sallad blir dagens intag.
Och vin också då. 
Men jag ska inte räkna kalorierna i vinet ikväll, 
jag ska ha trevligt istället. 



Tack för era fina kommentarer,
de värmer.


(hinner tyvärr inte svara på dem nu, men jag ska!)

♥ kommentarer på inlägget:
Percy säger:

Glöm inte av att skriva en kommentar om din viktminskning innan midnatt på söndag i elvaveckorstävlingen! :3 dock kan du skriva i vilket inlägg som helst, typ såhär:



Fredagsupdate:

Startvikt:

Vikt idag:

Puss! ♥

klockan 12:05:58, den 2012-03-09.
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?