31

72-timmars-fastan slutade för min del efter 31 timmar. 
hade yrsel och mådde dåligt i kroppen så jag gav efter. 
dumma (tjocka) mig! 
åt ris med veg. vårrullar och 3 gifflar (som jag spydde upp).
när jag vägde mig innan jag åt hade jag gått ner något kilo dock, känns bra. 
hoppas det inte förstördes nu. 

tror att det gick så dåligt med fastan för att jag har glömt min antidepp flera dagar i rad nu. 
kom ihåg dem nyss iaf. 





♥ kommentarer på inlägget:
amlikethis säger:

Hittade din blogg nyss, gillade den!:)

31 en timmar är ändå bra! Klanka inte ner på dig själv fina du!<3

klockan 22:25:15, den 2012-01-10.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Rebecka säger:

Men de var ju bra ändå!

Jag klarade bara 32timmar

Min pappa fattade vad jag höll på med så jag gav upp... så jävla svag

MEN över 30 timmar är bättre än INGET!<3

klockan 10:45:42, den 2012-01-11.
URL: http://bmisjutton.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?