sömnbristen tar...

Har varit igång hela dagen, nu är jag jättetrött men ska bort ikväll/strax så jag har inte tid att vila. 
Lika bra kanske. 
Har ingen bra koll på dagens kalorier, varken in eller ut. 
Sov dåligt inatt igen, 
funderar på att prata med min läkare om att testa en ny sömnmedicin. imovanen verkar inte riktigt fungera längre. alls. 
Fast... vågar jag? Imovanen är en trygghet, och jag vet hur den fungerar och att jag inte går upp i vikt av den.
Men men men SOVA, behöver kunna sova.

♥ kommentarer på inlägget:
Rebecka säger:

sv; Tack så mkt:) Klart du får fråga:) Jag fyller 15år på lördag..

Yes de e skinny girl diet:)

klockan 20:35:34, den 2012-01-12.
URL: http://BMIsjuttonblogg.se

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?